Antistresové cupcakes

Sada antistresových cupcakes vychází z tolik populárních antistresových omalovánek.

V době všeho „protistresového“ jsme si řekli „Co by mohlo být víc proti stresu než sladké

A tak jsme se rozhodili sestavit sadu, která pomůže v upečení originálních cupcakes. Můžete připravit zábavu pro návštěvu malých slečen a všech co rádi vybarvují a nebo si jen tak vymalovat terčíky s ornamenty na jedlém papíru. Pak stačí jen upéct cupcakes a přiklopit s terčíky na jedlém papíru. A je na světě dvojí antistres – sladké a vybarvování.

Konkrétní návod najdete ve videu na konci stránky, kde moje maličkost vysvětlí, jak se sadou pracovat 🙂

Sada obsahuje:

  • Fixy s jedlými barvami
  • Štěteček
  • Cukrářské zdobení
  • Jedlé lepidlo
  • Terčíky s ornamenty z jedlého papíru
  • Mandlovka 250g – modelovací hmota z naší dílny
  • Recept na cupcakes
  • Návod na antistresové cupcakes

Původně jsme sadu připravili do vánoční nabídky. Ale proč by měla být jen na vánoce? Tak u nás zůstala v nabídce stálé.

A co ještě funguje proti stresu?

  • snídejte a upravte se i když se vám nechce, budete se cítit dobře, protože tělo a mysl jsou propojené
  • když už budete v krizi dejte si tmavou čokoládu
  • mějte v práci uklizeno, bude se vám tam víc líbit
  • odměňujte se
  • odpočívejte…pokud to nejde (což dobře znám) alespoň pořádně spěte, tak získáte energii
  • choďte do lesa a vnímejte tamní přírodu
  • pokud máte rádi masáže VÝBORNĚ, ale hlavně se soustřeďte jen na odpočinek
  • MĚJTE RADOST A HLAVNĚ SE MĚJTE RÁDI 🙂

Rychlé triky pro uklidnění a uvolnění

  • Dýchejte zhluboka
    Několikrát se zhluboka nadechněte a zase vydechněte. Můžete využít i metodu aromaterapie. Pro pocit pohody se doporuče kupříkladu levandulová nebo rozmarýnová vůně, protože se podílí na snížení stresového hormonu kortizolu.
  • Snadný cvik proti stresu: „otřepání“
    Cvik vychází z pohybu psa, který se otřepává od vody. Třepejte jednotlivé části těla – ruce, potom nohy a chodidla, hlavu a ramena.
  • Dejte si koupel v horké lázni
    Napusťte si horkou vanu, několik minut jen tak relaxujte a snažte se nemyslet vůbec na nic.
  • Žvýkejte
    Žvýkání žvýkačky dokáže snížit stres a úzkost a navíc podpoří koncentraci při různých úkolech.
    https://www.vitalia.cz

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *